اطلاعیه کمیسیون موارد خاص ترم مهر 1401
زمان ثبت درخواست کمیسیون خاص ترم مهر 1401 و مدارک مورد نیاز
اطلاعیه کمیسیون موارد خاص آموزشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر معین رشت
کلیه دانشجویان که دارای شرایط زیر هستند جهت اخذ رأی از کمیسیون موارد خاص و ادامه تحصیل می بایست در سامانه سجاد (سازمان امور دانشجویان) حداکثر تا تاریخ 20 مرداد 1401 ثبت نام نموده و مدارک را آپلود نمایند.
آدرس سامانه سجاد :
1- دانشجویانی که از نظر مقررات آموزشی اخراج شده اند به شرطی می توانند ادامه تحصیل دهند که رأی موافق کمیسیون موارد خاص را دریافت کرده باشند :
الف : دانشجویان دو ترم مشروط و یا بیشتر
ب دانشجویانی که وارد ترم 6 می شوند (مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و مقطع کارشناسی ناپیوسته)
2- دانشجویان جهت کسب مجوز ترم 5
* کلیه دانشجویان نیاز به آپلود مدارکی خواهند داشت که نشان دهنده خاص بودن وضعیت دانشجو می باشد ، در غیر اینصورت با ادامه تحصیل ایشان موافقت نخواهد شد.
* هر دانشجو طبق وضعیت خود ( دو ترم مشروط ، سه ترم مشروط و بیشتر ، سنوات بالاتر (ترم 6 و بالاتر) ) نسبت به درخواست خود اقدام نمایند.
* هر دانشجو می بایست مدارک خاص بودن شرایط خود را به صورت خوانا ، کامل و دقیق اسکن نماید و در سایت فوق الذکر بارگذاری نماید.
خاص بودن وضعیت طبق ماده 2 آئین نامه شورای بررسی موارد خاص شامل :
الف ) مشکلات خانوادگی : از قبیل بیماری حاد ، طلاق ، صدمات شغلی و ... که در مقطع تحصیلی فعلی حادث شده باشد
ب) بیماری جسمی : مثل عمل های جراحی ، بستری بودن در بیمارستان و ... که در مقطع تحصیلی فعلی شروع یا ادامه داشته باشد و دقیقا پزشک متخصص ادامه دار بودن (نیازمند به استراحت یا درمان طی مدت طولانی) و تأثیر در روند تحصیلی را مکتوب و شفاف تأیید نماید.
ج) بیماری روحی و روانی : مورد تأیید مراکز روانپزشکی و دفاتر مشاوره مراکز استانی که در مقطع تحصیلی فعلی شروع شده و یا ادامه داشته باشد و دقیق پزشک متخصص ، ادامه دار بودن (نیازمند به استراحت یا درمان طی مدت طولانی ) و تأثیر در روند تحصیلی را را مکتوب و شفاف تأیید نماید .
د) فرزند شهید ، آزاده و جانباز بالای 25 درصد : با ارائه کپی پشت و روی کارت بنیاد شهید و امور ایثارگران
* جهت اطلاعات بیشتر با مسئولین امور دانشجویان تماس حاص نمایید.
امور دانشجویی دانشگاه